Az oldalunk sütiket (Cookie) használ a működése során. Amennyiben nem szeretné ezeket engedélyezni, úgy böngészőjében letilthatja a sütik elfogadását, de akkor nem biztos, hogy az oldal rendben fog működni. Dönthet úgyis, hogy nem lép tovább az oldalunkra! Mi a törvényes feltételek betartása mellett alkalmazzuk a sütiket. Bővebb információt találhat az Adatvédelmi Nyilatkozat menüpont alatt!
Menü

Hírek Karavándor magazin 2005/ 1. szám

Induljunk a tavaszba!

Karavándor Magazin 2005/1. számEddig sosem tapasztalt lendülettel indul a kempingező szezon Magyarországon. Ahogy az várható volt, az EU-csatlakozás egyre több honpolgár kedvét hozta meg a határok nélküli barangoláshoz. Ennek jegyében végre a kiállításszervezők is rátaláltak erre a páratlan utazási lehetőségre, és egymással versengve fogadják keblükre a szóba jöhető kiállítókat. A szomszédos Ausztria sem akar lemaradni a versenyben, és szintén csábítgatja a magyar kempingezőket az április elejei seregszemlére, a Bécstől nem messze fekvő Tullnba. Beszámolhatunk végre az első magyar nyelvű, teljes Európára kiterjedő kempingkalauz megjelenéséről. Lapzártakor érkezett hírünkben a Magyar Camping és Caravanning Club küldöttgyűlésén történt tisztújítás eredményét ismertetjük. Ez évi számainkban rendszeresen értesülhetnek a nemrég megalakult Baranyai Camping Club rendezvényeiről és emellett természetesen szívesen adunk helyt bármilyen, a kempingezéshez kapcsolódó szervezet tevékenységéről.
Hazai kalandozásaink során Hévíz és környékére látogattunk el. Keszthely páratlan hangulatát próbáltuk oldalainkra varázsolni, miközben a hévízi Solar kempinggel ismertetjük meg az érdeklődőket. Aktuális sétánkat a Zalaszántó környéki hegyekben tettük meg, nem bolygatva a téli álmát alvó Balaton-felvidéket.
A hosszabb utakra készülők figyelmébe ajánljuk Amszterdam semmivel sem összetéveszthető világát, belecsempészve a leírásba néhány fontosabb információt Hollandia életéről. Az útvonal megtervezéséhez napjainkban elengedhetetlen a különböző autópálya díjak ismerete, hiszen a zsebbevágó kiadások fontos szerepet játszanak az utazások során. Piaci légyottunk szemtelenül vizsgálódik a szabadidőjárművek kínálatában. Mostantól a lakókocsik mellett a lakóautó árak szintúgy terítékre kerülnek.
Alaprajziskolánkban a kétgyermekes, de kisebb kategóriájú húzóautóval rendelkező családok igényeinek megfelelő lakókocsi típusok között válogattunk. A pehelysúlyú választékban az egykori klasszikustól a széles körben ismert gyártmányokig kutakodtunk, az önmagunk állított korlátokon belül. Magától értetődik, hogy a biztonságról sem feledkezhetünk el, hiszen egy baleset, vagy egy váratlan bírság megkeserítheti az év legszebb, utazással eltöltött napjait. Felelevenítjük azokat a szabályokat, amelyek ismerete nélkül komoly kockázatnak tennénk ki önmagunkat és környezetünket egyaránt.
Töltsék kellemesen az időt magazinunk olvasásával, és ha kedvük engedi, a keresztrejtvény megfejtésével még hasznos ajándékban is részesülhetnek!

Czimmermann Tibor

Tartalom:

Ki hallott már ilyet?

Útvonalterv - Budapest - Amszterdam

Joggal érvelünk - Vezetésre jogosult...

Alaprajz iskola - A kezdőérték

Tudjuk, hogy használni tudjuk - Autópályamatrica árak itthon és a szomszédban

Úticélkeresztben - Balaton parti Helikon

Karavándorbot - A Balaton felvidék álmában

Kempingteszt - Solar Kemping, Hévíz

Kempingteszt - Solar Kemping, Hévíz

Olvasóink írják

Tartalomhoz tartozó címkék: Karavándor magazin archív