Az oldalunk sütiket (Cookie) használ a működése során. Amennyiben nem szeretné ezeket engedélyezni, úgy böngészőjében letilthatja a sütik elfogadását, de akkor nem biztos, hogy az oldal rendben fog működni. Dönthet úgyis, hogy nem lép tovább az oldalunkra! Mi a törvényes feltételek betartása mellett alkalmazzuk a sütiket. Bővebb információt találhat az Adatvédelmi Nyilatkozat menüpont alatt! Elfogadom

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályait a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet tartalmazza, amely letölthető a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról. webshopban történő vásárláshoz regisztráció szükséges! Az így megadott személyes adatainak védelmét az Adatvédelmi Nyilatkozatunkban olvashatja. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések tekintetében az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak érvényesek!  

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
A vásárló, ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni azokat, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie.

A következő lépésben válassza ki az igényének megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy postai átvétel által), valamint fizetési módot (utánvét-postai kiszállításnál, készpénz-személyes átvételnél). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Bárminemű külön megállapodás a termékek árát, szállíthatóságát és egyéb jellemzőit illetően csak és kizárólag írásbeli megállapodás alapján érvényes. Mindennemű szóbeli megegyezés kizárva!

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyek a webáruházban a termékek mellett találhatók. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár-folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtekinthető, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása a munkanapokat alapul véve 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről (ez nem jelenti még a megrendelés szerződéssel kötött elfogadását), majd később egyet a várható szállítási időpontról (amennyiben a vásárló ez ellen nem emel kifogást, annak elfogadása jelenti a vásárlási szerződés megkötését). Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfél szolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét. A visszaigazolás esetleges elmaradását (amely technikai hibán kívül például a helytelen -email cím megadásából is fakadhat) kérjük üzenetküldéssel (előtte ellenőrizze, hogy a megadott e-mail címe működik, illetve elérhetőségi telefonszámot adjon meg) vagy telefonos megkereséssel jelezze a számunkra.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése a Magyar Posta (MPL) által történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár-folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, haladéktalanul köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal és gyámság alatt állóval. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú illetve nem áll gyámság alatt.

A termék visszaküldése
Portós csomagot nem áll módunkban átvenni, automatikusan visszaküldjük a feladónak.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A vonatkozó törvényi rendelkezéseknek megfelelően a megrendelő az átvétel napjától számított 14 napon belül 
meggondolhatja magát és elállhat a vásárlási szándékától, visszaküldheti a kiszállított és még nem használt terméket az eredeti csomagolásban. Az elállásról telefonon vagy írásban az Elállási/Felmondási Nyilatkozat kitöltésével és visszaküldésével nyilatkozhat.  A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő. Az elállási jog gyakorlása az online leadott megrendelések esetében akkor is érvényesíthető, ha személyes átvétel keretében üzletünkben történik az áru átvétele.

A megrendelő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket az értékesítőnek.
Az értékesítő a fogyasztó nála bejelentett jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó
 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé!

Amennyiben a vásárlóhoz az értesítés 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése elektronikus úton történő visszavonására. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a  "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor. Az esetleges (telefonon vagy az üzletben tett) szóbeli panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel.

Az online vitarendezési rendelet lehetővé teszi az Európai Unióban letelepedett fogyasztók és a kereskedők számára, hogy a belföldi és határon átnyúló online vásárlásokból adódó vitáikat – az egységes uniós online vitarendezési platformnak (OVR-platform) köszönhetően – online módon rendezzék.Erről részletes tájékoztatás az Európai Unió honlapján magyarul is elérhető: http://ec.europa.eu/odr.

Immár 25 éve a túrázók, a kempingezők, a lakókocsi és lakóautó tulajdonosok szolgálatában!

2018. december 19. 

Kedves Viola,
Boldog névnapot kívánunk!

Holnap Teofil napja lesz.

Ajándékként a hét pisszenete:
Amikor szinte pattanásig feszíted az íjad, nagyon figyelj rá melyik kezeddel engeded el.

cool Tekintse meg legújabb programajánlónkat!

Egy telefonhívás csupán!

​Hívjon! Kérdezhet, de
a megrendeléseit is
leadhatja telefonon!

 06-1 207 4434 

A hívása fontos számunkra, de amennyiben mégis üzenetrögzítő vette a hívását, kérjük adja meg nevét, telefonszámát, és azt a napközbeni időszakot, amikor visszahívhatjuk, valamint röviden mondja el, milyen témakörben keresett bennünket! Köszönjük megértését!

Hagyjon üzenetet